Stöd Ukraina

Az81s blogg

Söndag 6 September 2009 - Notodden

övertalnings försök nr miljon eller något sådant

Har nu i vad som känns flera år försökt övertala någon att åka med mig på en liten resa, Tror att jag snart har lyckats.

Med resa tänkte jag inte på kryssning till estland, lettland eller tyskland ( då jag gjort några sådana med mina föräldrar redan) och tycker att det kan bli ganska tråkigt på båten, utan till något ställe där man kan vara borta lite längre (med längre menar jag allt från 1 vecka och längre än så) och det får gärna vara varmt, eller rättare sagt helst sol och värme och definitift ingen snö då jag får nog av den här där jag bor.

Nu har jag i två eller tre dagar försökt "mjukna" upp mina föräldrar. Och dom kanske nu kan tänka sig att åka men dom vet inte helt. Har sagt att jag skall komma med prisvärda förslag, Vilket dom sa ok till.

Som det är nu så börjar det nämligen bli lite tråkigt att åka själv hela tiden. Även om det är kul också. Åker ju själv ni i september till tunisien i en vecka och i mars ensam till thailand i fyra veckor. Men det skulle varit kul att kunna uppleva något med någon för en gångs skull.

Har inga vänner att ta med då dom alltid har dumma ursäkter (enligt mitt tycke) allt från att dom inte vill åka i från sin sambo/pojkvän/flickvän till att dom inte har tid då dom skall träna.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Födelsedags resan 2015
9 år sedan
hemma igen
12 år sedan
då var man hemma igen
14 år sedan
nästan farligt att titta på
14 år sedan
tunisienresan
14 år sedan