Stöd Ukraina

Sissos blogg

Måndag 28 Februari 2011 - Trollhättan

Och så var vi tre....

Drömresan som ALLT kretsade kring under många år är över sedan snart två år tillbaka. En liten Alfons har kommit till vår familj sedan dess och nu kretsar allt istället kring honom. Jag som annars alltid drömmer mig bort till alla andra platser än Trollhättan har under dessa nio månader funnit ro i hemmet och njutit av att vara tillsammans med honom......MEN...... nu har drömmarna börjat att komma tillbaka. Jag har börjat att hitta tillbaka till mig själv igen dvs. den där tjejen som alltid pratar om resor, söker på resor och skickar tips på resor till alla nära och kära. Varför sitter jag inte på RESIA och får betalt för att göra det som jag tycker är så roligt? Borde kanske söka nytt jobb...

I och med att jag har börjat surfa på resor igen har jag även fått det där starka suget att bege mig ut i världen. Dock blir jag osäker på hur det blir att resa med ett litet barn. På vilket sätt kommer detta påverka våra val av resor? Hur kommer det gå på flygningarna? Blir semestern njutbar eller katastrofal??

Vi har ingen ny resa bokad - men många som vi vill förverkliga tillsammans med vår lilla plutt. Jag hoppas att vi snart gör slag i saken och vågar BOKA!


Dela med andra:    

Kommentarer
Cickan säger:
Jag är själv en färsk mamma med ett otroligt sug efter att åka ut och resa igen. Undrar om ni kommit iväg ännu och isåfall om du har några tips å trix å dela med dig av? : )
Postat 2011-04-11 10:02  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet