Stöd Ukraina

Solans blogg

Lördag 1 Mars 2008

Nu är Islandsresan beställd :)

Ja, då är det alltså bestämt.
Resan går av stapeln 2-8 sept med Contour Air. Ibland är det mkt tillfälligheter som styr en i livet- när jag väl börjat tänka mera allvarligt på det här med Islandsresa i present till maken, ja då kom det plötsligt en resebrochyr från ovannämda bolag som en bilaga med dagstidningen på jobbet och den började jag bläddra i på lunchen........
Hade även Hurtigruten som ett tänkbart annat "dyralt" i bakhuvudet så jag hämtade lite brochyrer även om detta på Resia och skapade sen ett stort kollage av vackra bilder från båda resmålen och sen fick han själva kollaget inpckat på födelsedagen och möjligheten att själv välja fritt mellan de båda alternativen.
Som tur var valde han direkt Island (vilket jag oxå trodde han skulle) så sen var det bara för mej att fixa de sista detaljerna.
Som alltid är jag nog familjens organisatör och nu passade det ju bra.

Tack alla ni som gett mej tips och ffa tack för alla fina bilder på sidan // Solan
Dela med andra:    

Kommentarer
Veiken säger:
Grattis! Du kommer att få en härlig upplevelse. Island är så fint och speciellt . Höstfärgerna är så intensiva där! Kolla gärna på min sida, där jag lagt in några bilder.
http://www.reseguiden.se/minsida/veiken
Postat 2008-03-01 17:49  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet