Stöd Ukraina

Lantas blogg

Tisdag 12 December 2006

Nära nu.

Ja nu är det nära till.........jul och till min efterlängtade resa.
Att känna hur reslängtan bara strömmar till och man blir så där härligt glad och bara längtar ännu mera...........
Först ska vi ta oss igenom det här med jul och nyår (som inte tillhör mina favoriter).
När det är avklarat så har jag bara 1 vecka kvar här i Swe,för denna gång.
Att pyssla inför julen är inte min grej längre. När barnen var små var det något annat,men i takt med att de har vuxit sig äldre o äldre så känner jag mindre o mindre för det här med att fira jul. Tycker bara att det är ett stort jippo numera och alla som stressar runt för att köpa julklappar!!!!!!!!!!
Nej tack jag jagar inte upp mig för det här för det är bara handlarnas marknad...
Det räcker gott att få lite god mat och då menar jag LITE och inget frossande för min del.
Jag har ju tränat hårt hela hösten med min yoga och magträning och nu har jag inte tänkt förstöra det resultatet bara för att det är jul.

Så nu önskar jag er en skön jul och nyårs helg och nästa gång vi hörs är jag nog på plats i mitt älskade Koh Lanta.

Kram från Laila
Dela med andra:    

Kommentarer
Annte säger:
Men varför följer inte gubben din med, det står ju att du är gift. Eller håller han på att tråkar sig med att jobba och sånt? Vad är din roll i cafet?
Postat 2006-12-19 23:02  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet