Stöd Ukraina

Sahlenas blogg

Måndag 23 Maj 2011

Mot USA

Vi har bokat en resa till USA i början av december.
Först blir det tre dagar i Miami innan vi tar en veckas kryssning till Karibien
och sen avslutar vi med tre dagar innan vi måste resa hem till Sverige igen.
( jag tror jag kommer att gömma mig i en solstol och stannar kvar..)
Jag har nedräkning och idag är det 191 dagar kvar..
Jag önskar att jag kunde få resa nu på studs!!
Längtar!!
Så mycket skit omkring mig just nu så jag vill bara bort..
Dela med andra:    

Kommentarer
Sahlena säger till Nisse2ears:
Vi har åkt med Dawn , Pride of America och Epic.

Två gånger till Karibien som var helt otroligt fantastiskt och en gång till Hawaii som oxå var fint.

Båtarna är ju enorma och man behöver inte gå varken hungrig eller vara sysslolös..

Tycker absolut att du ska åka. Är supernöjd, och hade vi bara tid och pengar skulle vi nog åka hela tiden ;).

Vi har bokat de två första gångerna genom resebyrå, men sista gången själva på deras hemsida..
Postat 2013-09-27 21:24  Anmäl
Nisse2ears säger:
Btw, har ni en personlig kontaktperson hos NCL? Vi har det men har aldrig bokat nå't. De kontaktade oss.
Postat 2013-09-27 20:45  Anmäl
Nisse2ears säger:
Hej!
NCL är jag också nyfiken på. Vilka skepp har ni åkt med? Jag vill åka nya Breakaway eller Epic. Har du åkt med dem?
Postat 2013-09-27 20:43  Anmäl
Sahlena säger:
Hej!
Den var super härlig. Det var tredje gången vi reste med NCL och det var lika härligt som vanligt.
Denna gång fick barnen följa med ( 7 och 14 år) och dom älskade båten. Vilken ska ni åka med??

Vi bodde på Grand Beach Central på Miami Beach, och det var ett mycket fint hotell, ändå minus var väl att det var en bit mer till centrala Miami, men vi åkte buss och det gick hur bra som helst. Det rekomenderas!!

Hotellet efter kryssningen var ingen hit däremot, Deauville Beach resort. Det hade säkert varit fint när det byggdes men nu var det ganska sunkigt..Det låg ganska högt upp på beachkusten. Ingen rekomendation!!

Om ni inte snorklat förut tycker jag att ni ska testa det i Karibien, ett akvarium under ytan, såå vackert.
Vilken båt ska ni åka med??

// Sahlena
Postat 2013-01-12 19:55  Anmäl
Ulleb säger:
Hur va resan/kryssningen? Reser m familjen till Miami o ska för första gången testa kryssa i Karibien :) Har du några tips?
Postat 2013-01-11 20:21  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Dags igen för nedräkning!
9 år sedan
Snart blir det Manchester!!
10 år sedan
Mot USA
12 år sedan
Jag är en busig fru jag!!!
13 år sedan
Israel
13 år sedan