Stöd Ukraina

Andys blogg

Tisdag 27 Februari 2007

Mitt nya hem, med pool :)

Nästa vecka bor jag i Turkiet! Jag, och dom andra nya reseledarna ska bo i nåt av våra lägenhetshotell. När jag fick reda på det bläddrade jag genast igenom katalogen och konstaterade att alla lägenhetshotell har pool! Härligt :) För övrigt är det runt 18 grader där nere just nu, här är det snökaos! Nice!
Dela med andra:    

Kommentarer
Linneli säger:
Önskningar.
Javisst. Jag kan tänka mig att arbeta flitigt med min uppsats denna vecka, beta av måsten och leva i symbios med beach2007-målen. Men helgen. Den skulle jag vilja spendera på Hemlig ort med frukostbufféer som på hotell, långlånga upptäckarpromenader, busiga skojigheter följt av fruktmellismål, fikastund på Hemliga ortens trevligaste kafé, avnjuta årets första grillning under kvällsolens värmande strålar, temysa med levande ljus och god läsning...
Postat 2007-04-09 19:13  Anmäl
Linneli säger:
jag är inte heller avundsjuk :)

hörru du adde, nu har jag också fixat en sån här resenördssida. man måste ju visst det för att kunna kommentera dig... hoppas allt är bättre idag! den där bittra översittaren har du ju ändå snart totalcharmat :)
Postat 2007-03-11 12:14  Anmäl
Peraa säger:
Hörrö din djävla turk! Lite ödmjukhet från din sida annars tar jag dig i örat när du kommer hem! Vi gillar slask, tycker inte om pooler. Så är det, annars hade vi ju inte varit Boråsare, eller vad säger du matson? ;-)
Postat 2007-03-05 18:13  Anmäl
Matson75 säger:
Andreas! Jag blir inte alls avundsjuk! Borås är också fint...
Postat 2007-02-27 22:16  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Mitt nya hem, med pool :)
17 år sedan
Mitt liv i banankartonger!
17 år sedan
Plåtskjul i Sydafrika
17 år sedan