Stöd Ukraina

Andrees blogg

Torsdag 17 September 2009 - Göteborg

Medlemsträff hösten 2009

Medlemsträff i Göteborg under hösten ?
Det var inte tanken men då det frågats efter det kommer det att bli så ändå. Precis som förra hösten blir det då endast ett restaurangbesök.

Datum för träffen är 28 nov och så snart vi vet mer kommer vi att gå ut med inbjudan.

Efter önskemål om att denna gång gå på grekisk restaurang uttalats så slog jag mig samman med Agneta "Leroslover" som ju som vi alla vet har Grekland som favoritresemål och är bättre bevandrad vad det gäller grekiska restauranger i Göteborg än jag.
Vi försöker nu att hitta ett ställe med god mat och trevlig lokal att träffas på. För att veta hur stor lokal vi behöver vill vi gärna veta hur stort intresset är så meddela oss gärna om ni har för avsikt att komma.

//Eva-Lena
Dela med andra:    

Kommentarer
Mariana säger:
Kommer gärna på medlemsträffen. Restaurang Knossos på Linnégatan är också rätt ok. Men Lilla Tavernan är min favorit.
Postat 2009-10-01 23:10  Anmäl
Ekkan2 säger:
Låter kul.Inte så långt och resa. Så är jag bara jag är ledig och tågen fungerar ner så kommer jag.
Postat 2009-09-19 22:34  Anmäl
Leroslover säger:
Klart att jag och sambon kommer med. Jag är ju med i planeringen oxå ;-). Lilla Tavernan ligger i Linnéstaden så det är lite att åka till om man kommer in till station med pendel t ex. Vi återkommer senare med var det blir.
Postat 2009-09-19 10:30  Anmäl
Qiqqit säger:
Hej..Önskade att jag kunde komma..men tyvärr blir det lite dyrt för mig att gå på restaurang i Göteborg..bor ju i Almunge utanför Uppsala..men vi har ett Värdshus här som kanske kan greja lite grekmat..smile..hoppas ni får trevligt..jag får fixa en träff hos mig nästa år..på min tomt kan vi ha lite party..med trädgårds-guidning..med Frukt &Bär-plockning...smile igen..ha en skön dag..KickiQiQQit
Postat 2009-09-19 08:19  Anmäl
Oxen säger:
Grekiskt, va trevligt! Skall försöka komma denna gången! Ha det!
Postat 2009-09-18 17:41  Anmäl
Ingridhell säger:
Det finns en bra grekisk restaurang som heter "Lilla Tavernan".
Minns inte var den ligger men det går ju att kolla upp.
Tyvärr så kan jag inte komma den här gången heller...
Postat 2009-09-17 22:12  Anmäl
Ivan säger:
Du är beundransvärd som tar tag i detta igen.
Postat 2009-09-17 20:32  Anmäl
Jonsson säger:
ps. glömde jag att de va gött me lite rött me
Postat 2009-09-17 17:01  Anmäl
Jonsson säger:
hej. jag tycker de verkar kanon me lite go mat mvh jonsson
Postat 2009-09-17 17:00  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet