Stöd Ukraina

Mizans blogg

Onsdag 28 Mars 2007

Liten resa men dock en resa...

Imorgon åker jag iväg med Tattoobåten.. från stockholm till finland nånstans..har inte riktigt koll för en gångsskull har jag lämnat kontrollen till min man.. annars e det jag som bär biljetterna och passen..:)) Men han e med å annordnar hela båten så jag får väl hoppas att han har koll... Kommer bli superkul att komma iväg tatuering e ju ett stort intresse o en hel Silja Line full med Tattoo folk e ju inte fel. Min superbästa kompis ska med.. vaddå tänker ni men lyssna nu hon har inte varit ute o festa på 7 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!! 7år helt otroligt snacka om att tiden går... *smile*. Men nu ska hon iallafall med o det kommer bli party.. Har tvingat henne att packa bikini eftersom det finns bar vid bubbelpoolen o där måste vi ju bara sitta.. Hon ville inte eftersom hon e såååå blek.. jag sa att kan jag som har gått upp ca 30kg (alla dessa barn) visa mej i bikini så kan hon som har stl 36... orkar inte bry mej om vad nån annan skulle kunna tänka om mej i bikini står dominte ut så kan dom ju gå iväg... jag ska iallafall sitta o mysa med en drink.
Thjooohej.. ska försöka skriva från båten om jag får nån tid mellan drinkarna o jobb..
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Kolmården vs Disneyland i skr.
16 år sedan
Packa packa packa...
16 år sedan
Checkat ut
16 år sedan
Nästan hemma
17 år sedan
Liten resa men dock en resa...
17 år sedan