Stöd Ukraina

Mizans blogg

Fredag 13 Juli 2007

Checkat ut

Idag har jag checkat ut hemifrån och min man har checkat in..:) Kände inte alls för att va mamma ikväll så min man sa att jag kunde låtsas att jag var på hotell... så nu har jag badat lääääänge och drömt att jag låg vid stranden i Tulum kunde höra vågornas plask (som egentligen var barnens skrik) och nu låtsas jag att jag sitter med en god espresso på ett internet cafe i Barcelona (istället för vårt röriga kontor som aldrig blir sorterat).. o där tog drömmen slut just nu kom min stora dotter in o börja tjata undrar vad som hände med Bamse klubben i vardagsrummet.. måste ha börjat något bra på Tv...*puh*. Älskar att va mamma men ikväll vill jag bara vara Mia o drömma mej bort.
Dela med andra:    

Kommentarer
Elvis_ säger:
Hej! när jag var hos tandläkaren,visade det sig att jag skulle laga ett litet hål.Jag blir kallsvättig bara av att se borren.Jag gjorde som du,tänkte mig bort från värkligheten,jag låg och flöt på en luftmadrass i atlanten.å kände värmen från solen,men det var nog mer min svättiga varma kropp och lampan som lös mig i ansiktet jag kände.
Postat 2007-07-17 13:36  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Kolmården vs Disneyland i skr.
16 år sedan
Packa packa packa...
16 år sedan
Checkat ut
16 år sedan
Nästan hemma
16 år sedan
Liten resa men dock en resa...
17 år sedan