Stöd Ukraina

Gsouls blogg

Onsdag 20 December 2006 - Ko Pha-Ngan

Lite trist...

tjena alla,

tänkte bara skriva att jag lever och att jag är i Koh Phangan.
Har inte skrivit på ett tag och jag hara bara några få dagar kvar så jag orkar inte slösa bort tiden framför datorn. Ska uppdatera med storys från de senaste ställen jag besökt när jag kommer hem. Är även riktigt trött på att jag inte kan synka mobilen med datorerna för att ladda upp bilder, därav väldigt få bilder.

Kan väl lite snabbt säga att de 2 största besvikelserna har varit Angkor Wat och Koh Phangan. Angkor var ej alls så magnifikt som jag förväntade mig och Koh Phangan känns som vilket Magaluf som helst (trots att jag aldrig satt min fot på Magaluf).
Det har stormat mer eller mindre varje dag sen jag kom hit så det är inte mycket att göra om man inte kan ligga på beachen. Hoppas jag kommer härifrån med båten när det är dags.

Nåja, jag lever och levererar storys om en vecka eller så...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Samira (hannasamira@hotmail.com) kommenterade måndag 22 januari 2007
Kostas, läste reste av din dag bok. Skratta ihjäl mig när jag läste din resa med kaffebussen..när kommer bilderna..vill se dem snart! Du kan ite tro det men jag har äntligen internet hemma....kände mig helt rastlös....och klättrade nästan på väggarna..Kan ej leva utan INTERNET! Jag vill läsa mer av din dagbok...den är ju sååå bra!!
Stor kram

Tjatte o Fnatte kommenterade torsdag 28 december 2006
Tjao costas!

Vi spenderar fortfarande alla dygnets harliga timmar har pa stranden i "Magaluf". Solen har kommit for att stanna liksom folket, nu infor fullmoon. Kommer bli riktigt roj kan vi lova...synd att du inte ar har sa vi kan dansa ikapp:) Tur iaf att du kommit ifran denna hemska o och alla jobbiga ladieboys:)

Take care och halsa kalla sverige fran oss:p

steffi chan (steffi.chan@finnair.com) kommenterade torsdag 28 december 2006
Hej Kostas

Hoppas att allting är bra med dig.
Önskar att du stannade lite längre här
i HKG, du hade lite bråttom iväg där hehe..
Men önskar dig iallafall en riktig
Gott Nytt År ! Vi hörs snart

vill passa på och hälsa till alla jag känner hemma i sverige .. kram kram Steffi ** fr Hong Kong**

Mallan (malin@travelpartner.se) kommenterade fredag 22 december 2006
Hej käre Kung Kostas,

Jag är ledsen att jag inte lagt ett enda inlägg på din sida, får skylla på att bebisen i magen tar all energi så man inte orkar något annat än jobba, äta och sova. Jag har i alla fall läst och följt dina berättelser med förtjusning. Önskar bara jag var i ditt ställe, du verkar ha det fantastiskt.

Jag ville bara önska dig en underbar jul! Ta vara på den sista tiden!

Bamsestora kramar från

Malin

Andrea (andrea@resfeber.se) kommenterade fredag 22 december 2006
Jag tycker du låter lite otacksam. En annan sitter här och jobbar och bordslampan är det ljus man får.

God Jul Greken!

Eko (eko@ebookers.se) kommenterade fredag 22 december 2006
Hej Kungen !
Om du har problem med dator ring POOLIA.
Gog JUL och välkommen hem.

Eko

Stålle (peter@travelpartner.se) kommenterade fredag 22 december 2006
Yo mannen, Snart är du hemma i mörka Sverige igen... passa på att njuta ändå. Du kan inte ligga på playan här hemma heller så det så.

Ha en skön jul nu mannen, skall bli kul att höra dina pimp stories när du kommer hem.

Stålle
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet