Stöd Ukraina

Niomas blogg

Söndag 11 Juni 2006 - Thailand

Koh Samui, Maenam Baech

Har blir det varmare och varmare, jatte skont. Igar bytte vi bungalow fran Maenam Villa som ligger lite avsidigt men har trevlig personal. Nu bor vi pa Mae Mai Home dom har stora bungalow med air och flakt, kylskap, varmt vatten, tv och gratis internet for 140 kr/dygn. Det ligger 150 m fran stranden ett bra stalle med trevlig personal.Nasta vecka aker vi till Koh Pangang.Vi badar, ater gott och aker moped. Nu ar jag sugen pa att kopa en moped nar jag kommer hem det ar kul att kora.
Dela med andra:    

Kommentarer
Nioma säger:
Deras sangar ar ok en dubbelsang och man far gratis extra sang. Dom har ingen egen webbsida men det gar bra att boka pa sawadee.com ga n pa Koh Samui Maenam men da kommer det till en bokningsavgift. Man kan kontakta dom direkt pa maemai@yahoo.com Tel/Fax : 077-427 162
Postat 2006-06-14 05:26  Anmäl
Saidys säger:
Hej på er! synd att ni åkte nu, för nu är det hur varmt som helst i Stockholm. Idag ca 35 grader i solen. Vad kul att höra om resan lite då och då. Sköt om er. Kramisar Saidy
Postat 2006-06-12 17:24  Anmäl
Legusta säger:
Bungalow för 140:-/natten otroligt......hur är sängen där ? Har dom någon websida Mai My Home ? Kanske du vill att jag lägger in deras boende på min Thaisida ? Då vill jag ha mera info !
Postat 2006-06-12 09:33  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Vietnam/Thailand 2014
10 år sedan
Calangute
14 år sedan
Palolem
14 år sedan
Palolem, Goa
14 år sedan
Mumbai och Goa
14 år sedan