Stöd Ukraina

Lantas blogg

Fredag 4 Juli 2008

Koh Lanta snart kommer jag....

Japp nu är biljetten bokad till 3 sept,då jag reser från Sverige o mot Bangkok/Krabi/ Koh Lanta.
Härligt att ha ett datum att se fram emot o rätta sig efter.
Ska bara klara av allt som ska ske här i Sverige först....
Denna kommande säsong ser jag fram emot då det är många nya saker som ska hända o falla på plats.
Jag driver Gafae Aroy själv numera o bara det är en utmaning o ska bli jätteroligt o spännande.
Att jobba med det man själv skapat är väl inte alla för unnat o jag njuter av varje minut där nere.

Klart att jag har ett liv här i Sverige oxå med mina nära o kära,men när barnen börjar bli så stora o har sina egna liv o saker att pyssla med,då är det gott att kunna ha något vettigt att göra o fylla sitt liv med.
Nya utmaningar o nytt liv ser jag fram emot kommande säsong på Koh Lanta.
Även min nya vän kommer finnas vid min sida o det gläder mig otroligt då han oxå kan Thailand o vet vad det livet vill säga....
Nu säger jag bara Carpe Diem o på återhörande framöver.

Kram till er alla o önskar er välkomna till Gafae Aroy om ni har vägarna till Koh Lanta.

MVH Laila på Koh Lanta o Gafae Aroy.=svenska cafét.
Dela med andra:    

Kommentarer
Maskbebis säger:
Jag och min sambo kommer garanterat att titta in flera gånger under hela november månad då vi ska vara på Lanta =D
Postat 2008-07-05 17:40  Anmäl
Sierra säger:
Jag tittar in i februari då jag är två nätter på Lanta Villa Resort på väg norrut från Koh Lipe. Håll pannan varm....
Postat 2008-07-04 19:15  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet