Stöd Ukraina

Lj6666s blogg

Måndag 5 Februari 2007

Julfirande december 2007 i Koh Samui

tjena på er, tänkte bara berätta att Thailand är ett underbart land och jag har besökt landet 3 ggr själv, men nu skall jag ta med fru och tonårsbarn till Koh samui, där jag själv aldrig varit, men det ska vara fint där och man kan ha både lugnt o skönt och party om man vill ha det. Nu är inte boendet ordnat ännu, bara resan mellan 6-27 december, så man får väl surfa på olika sidor eller kanske man skall kontakta ett bolag som bokar åt en. Helst vill vi ha ett hus att hyra för 6 pers. Tror det blir billigare än att lägga ut 25 000 för boende för 6 vuxna personer. Någon som har ett bra tips på att hyra hus på koh samui eller bra , billigt, men ändå rent o snyggt i standard på lamai beach, chaweng etc på Koh Samui. MVH/Leon...Thailand igen....
Dela med andra:    

Kommentarer
Oomph säger:
Vi är väldigt nöjda med vår resa. Var i Thailand från 10.1 - 4.2.2008. Åkte bums ner från Bangkok till Koh Samui. I själva verket via Surat Thani på fastlandet med billigare Air Asia. Bara Bangkok Air har rätt att flyga in till Koh Samui, och de lär skall ha rätten tack vare tillräckligt stora mutor. Vem vet. I alla fall, att åka från Surat Thani flygfält till Koh Samui är inte helt peace of cake om man har två små barn, men inte är det nu så fasligt jobbigt heller. Beror väl lite hur trött man är annars.

Skall återkomma med bloginlägg!
Postat 2008-02-14 11:11  Anmäl
Oomph säger:
Vi är på väg till Koh Samui imorgon 10 jan 2008, och har bokat hotell på Palm Island. Skall återkomma med en rapport då vi sett stället ;-)
Postat 2008-01-09 20:12  Anmäl
Beryllen säger:
Hej Leon.

Vi ska t. Koh Samui i februari -08 och har oxå funderat på att eventuellt hyra hus istället för hotell/bungalow.
Har ni hittat något än? Det finns några hus som kanske kan vara intressanta på Blocket.
Vi har fastnat lite för Samui World Resort. Verkar vara mycket prisvärt.
Kanske har någon annan något tips?

Hälsningar från västkusten.
Postat 2007-08-05 00:13  Anmäl
Elvis_ säger:
Hej på dig!
Jag har inga tips att komma med,vill bara att du ska skriva så mycket du bara kan om resemålet när ni är hemma igen.Har själv under flera år velat åka dit.Men jag har varit till Phuket.Jag har också hört att Koh Samui ska vara väldigt fint
Postat 2007-02-05 21:08  Anmäl

Skriv kommentar