Stöd Ukraina

Miffos blogg

Onsdag 9 Januari 2008 - Ao Nang

James Bond!!!

Tjena!
Vi drog ut pa utflykt till James Bond island, den fran Mannen med den gyllene pistolen. Svettigt, soligt och vackert, svart att saga vilket som var bast, on eller batturen dit. Pa on var det turistfalla, bara krims krams. Men vi har bildbevis. Efter on vart det lunch i en flytande muslimsk fiskeby. Mycket gott. Pa hemvagen besokte vi ett grottempel och ett vattenfall.
Jag aterhamtar mig fortfarnade fran min solbranna, har matt gott hela tiden men det har svidit en del. Javla rookiemiss. Men vacker ar jag.
I morron planerar vi en forflyttning till Koh Lanta o Long beach. Troligtvis med bat.
Bilder kommer efter framkallning.

solen skiner

uffe

Howdy!
We went on trip to James Bond island, the one in The man with the golden gun. Sweaty, sunny and beautiful. Hard to tell wich one was the best, the island or the boat trip to get there. The island is a tourist trap, only junk. But we have pictures to prove us. After the island we had lunch in a muslim floating fishing village. Tasty. On our way home we stopped at a cave tempel and a waterfall.
I am still recovering from my sunburn, felt good the whole time but it has stung a bit. Damn rookie mistake. But I am beautiful.
Tomorrow we are moving to Koh Lanta and Long Beach. Probably by boat.
Pictures after development.

the sun is shining

uffe
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

resfebern tilltar
12 år sedan
Bombay
15 år sedan
På torsdag e de dax igen
15 år sedan
Shopping
16 år sedan
Hajar som hajar! Sharks!
16 år sedan