Stöd Ukraina

Mariejohanssons blogg

Tisdag 10 Juni 2008 - Sverige

inställd egypten...

tyvärr så får jag skjuta på min drömresa ett tag. jag har fått tumör i livmodern, ofarlig antagligen men måste opereras bort,operation till hösten, exakt datum ej fastställd, men jag sa att jag vill hinna med semester innan. sedan blir jag konvalecent ett tag
mamma sitter i rullstol, jag tar hand om henne och nu ska hon opereras, de skall sätta in den höftled de plockade bort förra året, så jag måste hjälpa henne i samband med operation, kanske inte så mycket fysiskt som praktiskt, och vara kattvakt såklart.
min morbror ligger för döden och mamma behöver mig under det, de står varann väldigt nära.
sedan har jag numera pojkvän, eller gubbvän, han är 51 och sjökapten och troende ( det passar ju mig).

jag får helt enkelt planera lite annorlunda, det får bli tre månader i egypten, när han är på nån 3-månaders jobb på nåt tankfartyg. det löser sig.

brorsan har träffat en kvinna och blivit sambo så han kan jag inte resa med mer tyvärr, de reser i hop nu, thailand i september o indien i januari...
Dela med andra:    

Kommentarer
Gullsing säger:
Jag läser det här fredagen den trettonde. Konstigt eller hur. Mer olycksalig än du, kan man inte tänka sig. Det beror ju inte på datumet förstås. Ibland brukar jag säga att olyckan inte kommer ensam, men nu får det väl vara nog för din del hoppas jag.

Gilla
Postat 2008-06-13 15:27  Anmäl
Marika säger:
Jag kan bara hålla med Maskbebis och tycker väldigt synd om dig som råkat ut för så väldigt mycket tråkigt. Håller tumamrna för er!

Kram Marika
Postat 2008-06-12 01:09  Anmäl
Maskbebis säger:
Hoppas allt ordnar sig för dig!
Postat 2008-06-11 07:28  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet