Stöd Ukraina

Stina_s blogg

Torsdag 15 April 2010

Har abstinens...

Å va jag önskar att vi hade råd att åka iväg...

Har abstinens...överallt hör jag folk som bokat eller ser reklam på tv om utomlandsresor.

Senast vi var iväg var till Thailand i december -08
är sååå längesedan.

Men vi fick ju en liten bebisskrutt våren -09 så man har ju haft nått att göra och det har varit så härligt det med. Men nu har hon blivit 1 år och jag känner att hon skulle orka med varmare klimat. Men nu när jag är mammaledig rullar inte kosingen in precis så det får vänta ett tag till...tyvärr.

Men så fort jag börjar jobba igen ska vi spara ihop pengar och åka iväg.
Vi har pratat om Grekland och att mor och far ska följa med. Mamma har inte varit utomlands på 30 år så jag skulle jättegärna vilja att hon följde med.

Helst av allt skulle jag vilja åka till Mexico och Karibien men den resan skulle jag vilja göra utan barn men jag kan inte lämna min älskade riktigt än så det får bli familjeresor först tills jag är redo :)

Så jag får väl sitta här och se på alla härliga bilder på reseguiden och fortsätta tråna så får vi se när det äntligen blir min tur.
Dela med andra:    

Kommentarer
Ingridhell säger:
Oj, abstinensen känner jag till...
Grattis till er lilla skatt som får ersätta resorna ett tag.
Utifallatt...så blir Grekland perfekt att åka till och ni får ju bra barnvakt om ni tar med Mormor och Morfar;)
Det kan gå att få en billig sistaminuten. Om ni hittar en flygstol så finns bra hotell att hitta väldigt billigt på youtravel.com.
Till Rhodos har Ving bra priser i slutet av maj och början av juni.
OM inte vulkanen har släckt allas våra resedrömmar ett bra tag framåt.
Postat 2010-04-15 23:26  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Weekend i London
8 år sedan
Resan är bokad....JIPPI!!!
12 år sedan
pirr....
12 år sedan
ÄNTLIGEN!!!!!!
13 år sedan
Har abstinens...
14 år sedan