Stöd Ukraina

Sossas blogg

Söndag 16 Maj 2010 - Pagosa Springs

Grand Canyon mm

Igår var vi och åkte runt på flera ställen på Grand Canyon. Såna otroliga vyer! Vi tog även en helikopter tur och fick se Grand Canyon uppifrån! Det var en häftig känsla! Sara och Emil stannade kvar på marken.
Vi stannade även till och köpte lite smycken från några indianer där Emil fick en liten indian pojke som kompis.Först var han blyg för pojken men sen när vi åkte därifrån så grät han nästan för att han ville fortsätta leka med pojken.
Idag har vi bilat från Grand Canyon och b.la åkt till ett ställe där fyra stater möter varandra: Arazona, Colorado, New Mexico och Utah!
Vi stannade även till i den lilla staden Durango som ligger i Colorado. Ett jättemysigt mindre samhälle där vi åt på en Mexikansk restaurang. Sen tog jag och Emil såna här "gammeldags kort" dvs. Emil var utklädd till Sheriff medan jag var en bestämd "dam" med Jack Daniels flaska i ena handen, pistol i den andra och en pistol i ett strumpband ;) Blev skitcoolt!
Just nu är vi på ett hotell i Pagosa Springs som ligger i Colorado.
Imorgon fortsätter vi vår roadtrip hem mot Linda & Arts hus.
Under den här veckan vi vart här så har vi bara tagit 1128 kort!!!! (men vi har raderat mycket dåliga kort också) Alltså på bara en vecka!!! Vi har 2 veckor kvar.. Någon som vill komma hem till oss på en helkväll med kortvisning,haha..
Det var allt jag orkade skriva idag.
Over and out!
Dela med andra:    

Kommentarer
Sossa säger:
Förstår att du inte alls är avundsjuk ;) Orkar du kolla på bilder så är du välkommen,haha. Jag har fått mersmak men Martin är det sisådär med. Alltså vi har ju iofs bara sett den "fina-rika" sidan av USA hittills men man lär nog få se den andra sidan också och då lär jag nog inte vara lika optimistisk som jag är just nu.
Ha det!
Postat 2010-05-17 23:03  Anmäl
Tesseli säger:
Inte alls avundsjuk! ;) Får komma till gbg bara för o titta på alla bilder! :P Har ni fått nån mersmak för amerikat nu? :) Jag vill tillbaka! Finns så mycket att se.
Postat 2010-05-17 21:45  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Walk of fame mm
13 år sedan
Djurplågeri!
13 år sedan
Blandat
13 år sedan
Grand Canyon mm
13 år sedan
Sov dags
13 år sedan