Stöd Ukraina

Snickarhelles blogg

Fredag 13 Januari 2012 - Koh Lipe

Fredagen den 13:e

Blir väckt av en knackning på dörren...in kommer hela gänget och sjunger för mig. Min födelsedag, alltså.
Med sig har de paket, frukost och blommor. Frukosten bestod av kaffe, kakor & rom. Vilken kul början på min dag!!
Riktig frukost på hotellet, Bundhaya Resort, sen bar det av till Siffe & Nadjas strand. De bor inte på samma hotell som oss andra( Sanom hotell). Stranden va liten men det var i stort sett bara vi där.Mysigt! Där var vi hela förmiddagen, badande och snorklande. Vi stannade och åt lunch på deras hotell, nudlar med kyckling.
Eftermiddagen tillbringade vi vid våra rum tillsammans med kompisarna, några skrev på datorn, andra drack kaffe...vi umgicks med andra ord.
På kvällen skulle vi såklart ut och äta, då fick jag bestämma restaurang, det blev Moviebar. Bambumöbler och inredning, halvt om halvt utomhus. Ananas fylld med ris, kyckling & cashewnötter.Mums! Helt plötligt kommer servitrisen in med en gul drink, den va till mej! Friterad ananas med honung blev det till dessert och en hemdiktad sång som dom sjöng.
Efter restaurangbesöket gick vi ner till stranden o drack kaffe med godsaker.
Vilken härlig dag för mig!
Dela med andra:    

Kommentarer
Dnsnlsn säger:
Du har så fina vänner :)
Postat 2012-01-17 08:22  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemresa
8 år sedan
Green Bowl beach
8 år sedan
Water Blow
8 år sedan
Regn,regn,regn
8 år sedan
Sista incheckningen
8 år sedan