Stöd Ukraina

Heidines blogg

Måndag 28 April 2008

Det rusler i veg

Det rusler i veg med meg, vet ikke hva min far egentlig døde av, han hadde kreft, men blei stukket ned med kniv 3 ganger i hodet. Han kom seg aldri helt etter det. Han skal begraves i morgen. Trenger mange tanker denne dagen.Jeg kommer snart inn på siden i gjen alle mine venner.
Klem fra Heidi
Dela med andra:    

Kommentarer
Femtioplus säger:
Skriver ett mail till dig senare:) MEN vill säga tills dess "Varför?" den frågan ställer vi oss många gånger. Sjukdom är något tungt många gånger. Och saknaden är tung som man har när Någon av ens Kära inte längre finns kvar i Livet! MEN genom våld och ondskan där bakom. det Din Far fick gå igenom.. NEJ det är bara så hemskt! Men Vännen, man säger att man går vidare. Det gör man... vartefter tiden går! Så försök hitta Glädjen i smått och i stort! Låt inte någon/någon ta den ifrån Dig. KLEM
Postat 2008-05-02 18:06  Anmäl
Busylizzy säger:
Det var grläsligt att höra - jag önskar dig allt gott.
Postat 2008-05-01 13:21  Anmäl
Lillen säger:
Livet innehåller mycket tråkigt men det blir ALLTID lycka efter sorg. Jag vet. Stå ut. Du har mina tankar // Lillen-Peter
Postat 2008-04-29 18:00  Anmäl
Snickarhelle säger:
Du finns väldigt ofta i mina tankar, det ska du veta. Måste vara otroligt tungt att mista sin Pappa. Många kramar till dej, Heidi!
Postat 2008-04-29 15:31  Anmäl
Strid säger:
Jag tänker på dig och beklagar din sorg.
Kram Tore
Postat 2008-04-29 01:16  Anmäl
Crista säger:
Heidine vi är många som tänker på dig imorgon.
Det är så meningslöst att behöva mista någon på detta vis.
Kram till Er alla
Ellinor
Postat 2008-04-28 21:55  Anmäl
Lengan säger:
Beklagar, hemskt!!!
Postat 2008-04-28 21:32  Anmäl
Hbm säger:
Begravningen imorgon kommer att vara tung och besvärlig för Dig men tänk på att Du har många vänner som under morgondagen kommer att vara med Dig, om inte fysiskt på plats, så i sinnet med en tanke till Dig i den svåra stunden som Du tvingas gå igenom allt för tidigt.
Kramar//Henrik
Postat 2008-04-28 19:23  Anmäl
368577 säger:
Jag tänker på dig, sorgen efter en mycket nära anhörig som gått bort, är alltid något som vi flesta någon gång får leva med. Varma hälsningar från Jan-Olof och Margareta.
Postat 2008-04-28 18:50  Anmäl
Veiken säger:
Ta väl vara på dig och ha det så gott du kan. Vi måste försöka finna någon glädje även om det känns tungt! Tänker på dig! Ovan molnen är himlen alltid blå! Klem!
Postat 2008-04-28 18:47  Anmäl

Sida:12Nästa
Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hei alle mine venner
13 år sedan
Da er det avgjordt
14 år sedan
Tusen takk
14 år sedan
Her er jeg i gjen.
14 år sedan
Godt Nytt år.
15 år sedan