Stöd Ukraina

Emelierssels blogg

Fredag 17 Maj 2013 - Las Vegas

Dag 19

Efter att ha vilat lite på hotellrummet var det dags att bege sig ut i mörkret för att kolla runt i Las Vegas!
Neon överallt.
Fick gå på gångbroar över gatan varje gång, upp o ned hit o dit, mycket att tänka på för en lantis som jag.
Skulle kolla på den där fontänen så jag råkade hamna inne i hotellet.
Visste inte hur jag skulle komma ut, hittade en dörr åt fontänhållet och råkade komma ut på en balkong där det var finmiddag. Kan säga att jag inte riktigt kunde smälta in med klädseln och elegansen så jag smed in lite diskret igen.
Glömde ju säga till min privatchaffis att jag går den halvtimmen till hotellet ;)
Hittade till slut ut å så var man i Paris helt plötsligt :)
Så började den äntligen (vart 15:e min).
Var så otroligt häftigt att få stå där och uppleva den live. Kul när den är i takt med musiken :)

Så fortsätter färden.
Hotellet Flamingo
Två Johnny Depp stod på gatan och den ena vinkade in mig när jag tog kort på honom men jag vågade inte fråga vad han ville :P
Så var det mysiga hus mitt i allt.
Vid Mirage hade de vulkanuppvisning varje timme.
Och så lite Romarriket på det
Gick sen raka vägen hem till hotellet, genom alla tjutande spelautomater och rökande optimister för att ta hissen upp till rummet. Puh.. överlevde en kväll i Las Vegas. Jag var nog den enda som varken spelade, drack alkohol eller tittade på någon föreställning :)
Men jag var nöjd ändå, var mycket att titta på!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Dag 7 - 8
6 år sedan
Dag 5 - 6
6 år sedan
Dag 1 - 4
6 år sedan
Dag 83
10 år sedan
Dag 82
10 år sedan