Stöd Ukraina

Mariabs blogg

Onsdag 15 September 2010 - Lombok
Resealbum: Indonesien 2010

Dag 12 - Lombok

Vad gott jag sovit i denna sköna säng..... âter igen mâste jag bara säga att hotellet är helt kanon. VI âter en super frukost med allt möjligt och sen sâ lägger vi oss vid poolen och latar. Efter es stund tar vi oss en promenad efter playan, och gâr tills det tar stopp, och där är en liten playa som ligger lungt till precis nedanför hotel Alang-Alang. Pâ tillbaka vägen köper vi en färsk annanas som de skalar och fixar till för 1.000IDR. Vi hittar ocksâ en kille som säljer utflykter till Gili Island och vi köper en utflykt för 2 personer med tvâ ö besök , Gili Trawangan och Gili Meno(kostar 400.000IDR). Vi gâr tillbaka till poolen, men efter en stund sâ bestämmer vi oss att ta en taxi till Senggigi centrum(ca 10 min frân vârt hotell). Här handlar vi i deras supermarket, växlar pengar(bättre kurs än pâ hotellet), och kopplar upp oss pâ internet. Internet kameran funkade inte sâ där jättebra. Plötsligt sâ bara spöregnar det under 10 minuter, men under tiden kollar vi in affärerna.
Vi äter middag pâ hotellet igen och nu màste vi sussa lite för imorgon är det bât utflykt..
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

San Agustin / Gran Canaria
7 år sedan
Hotell Furama Kuala Lumpur
11 år sedan
Phu Quoc
12 år sedan
Underbara Kanarieöarna
13 år sedan
Dag 16 - Hotellbyte
13 år sedan