Stöd Ukraina

Jessica10s blogg

Söndag 10 December 2006

Bittra Ungern

Kom hem igår efter några dagar i Ungern och Budapest. Det är roligt att ha varit där men jag skulle aldrig åka dit igen. Under de dagar vi var där såg vi inte en enda person som log, plus att folk var otrevliga och inte hade någon känsla för service.
Det var ungefär samma priser som här i Sverige och ibland till och med lite dyrare. Jag personligen tyckte inte att det var värt så mycket pengar att åka till ett land där människorna bara såg sura och bittra ut hela tiden.

Det känns helt underbart skönt att vara hemma och se människor som skrattar och ler :)
Har nog aldrig varit såhär skönt att komma hem.

• hmm*
Dela med andra:    

Kommentarer
Szinem säger:
Tyvärr så blir det nog så i alla storstäder. För många otrevliga turister kanske? Jag var där i påskas men det var hur trevligt som helst. Ungrarna är väldigt gästvänliga. God mat och mycket sevärdheter.
Hälsningar från Szinem
Postat 2006-12-26 21:20  Anmäl
Big_ben säger:
Tråkigt att höra ! Var i Budapest vid två tillfällen under 90 talet och upplevde invånarna som mycket vänliga och det var även billigt att leva där. Trivdes verkligen där och staden fick en plats i mitt hjärta....men tiderna förändras....trist, snart god jul hälsningar från Big Ben
Postat 2006-12-11 19:03  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Nyss hemkommen...
15 år sedan
Nedräkning
16 år sedan
Kambodja here we come
16 år sedan
Bittra Ungern
17 år sedan
Ungern here I come!
17 år sedan