Stöd Ukraina

Hakanmags blogg

Torsdag 22 Januari 2009 - Lidköping
Resealbum: Indien 2009

Äntligen på väg!

Nu börjar det dra ihop sig till den stora studieresan 2009!

Lite pengar växlade!
Massa packning, bland annat kläder till barnhemmet, standar till skolan i Chennai, presenter till barnen, pennor och block, leksaker, nyttosaker......Jag tror min väska väger 100 Kg. Vi får väl se vad Lufthansa säger när jag checkar in. "De kan bli dyrt"

Mycket trixande har det varit med visum till 21 st, vaccinationer, massa bokningar i Indien. Hotell, transporter, övernattningar på skolor, mail hit och mail dit, pengar betalas till den och till den. Det vill till att hålla ordning på allt....
Känner mig som en reseguide:-))

Återkommer i Tamil Nadu!
Dela med andra:    

Kommentarer
Merlin säger:
Lycka till Håkan. Jag kommer att följa er, gud vad spännande...=). Hoppas du har nät därnere.
Postat 2009-01-25 19:11  Anmäl
Mpc säger:
Själv klar så håller jag koll på er o du Håkan ta det lugnt nu i Indien
Postat 2009-01-25 15:16  Anmäl
Gittannor säger:
Ha det nu så kul och lycka till, ska följa er resa på bloggen. Vi hörs när du kommer hem igen.
Postat 2009-01-25 14:26  Anmäl
Hakanmag säger:
Tack för alla kommentarer!
Kul att så många vill följa med på "Bloggresan"
Eleverna är år 3 på gymnasiet så de är väldigt självgående 19 åringar.
Postat 2009-01-25 13:27  Anmäl
Tima säger:
Hej, din resa ska jag följa, låter jätte spännande... Skolresan - hur gamla är barnen? Mvh, Tima
Postat 2009-01-25 13:19  Anmäl
Crista säger:
Vilken spännande resa.
Kommer att bli intressant att följa er.
Trevlig resa!
Postat 2009-01-25 12:43  Anmäl
Kustaffe säger:
Hej Håkan. Vad spännande det låter , skall bli intressant att höra av dig senare med reseupplevelser och erfarenheter.
Du får väl göra som jag gjorde en av gångerna jag reste till Indien. Hade fått med mig en massa prylar och kläder från olika företag för att ge till barnhem i Indien, när jag checkade in sade jag till i incheckningen att det mesta av mitt bagage var gåvor från företag till barnhemmen och jahg hoppas att flygbolaget oxå kan se lite generöst på övervikten. Det slutade med att jag inte behövde betala ett öre för allt bagaget.
Lycka till på resan, jag är avundsjuk
ALF
Postat 2009-01-25 12:09  Anmäl
Mjorumm säger:
Önskar er all välgång och lycka på resan
Postat 2009-01-25 11:46  Anmäl
Haidi säger:
Lycka till !
Postat 2009-01-25 11:40  Anmäl
Gullsing säger:
Vilka förberedelser till resan. Nu gäller bara, att allt går som det ska och att du lyckas med dina föresatser. Jag väntar med spänning på dina bloggar i ditt Resealbum. Lycka till!!!

Gilla
Postat 2009-01-25 11:38  Anmäl

Sida:12Nästa
Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Nu är det nära!
6 år sedan
Hemma
9 år sedan
Jimbaran
9 år sedan
Kuta
9 år sedan
Ubud
9 år sedan