Stöd Ukraina

Bejjan888s blogg

Tisdag 1 Maj 2012 - San Francisco

Anländer San Francisco

Copyright © Bejjan888™

Upp tidigt för att hinna till Billings Logans Int'l Airport och lämna tillbaka bilen före kl. 07.00. Jag kan inte förstå varför i herrans namn vi satte tiden till just kl. 07.00, när vårat plan gick kl. 10.29. Nåväl, efter några timmars filosoferande på flygplatsen fick vi gå ombord på det minsta planet jag någonsin flugit i. Åh, vad det var litet! Nästan så man fick klaustrofobi faktiskt. Efter 1 tim och 30 min fick vi äntligen lämna det lilla miniplanet och sträcka på benen på Denver Int'l Airport. Som tur var, hade vi inte långt till den gate som planet mot San Francisco skulle avgå från. I och för sig hade vi drygt 2 tim på oss mellan flygen, men Denver Int'l Airport är STOR!

Flyget mellan Denver och San Francisco tog 2 tim och 45 min och vips så hade vi bytt tidszon igen. Väl på San Francisco Int'l Airport SFO skulle vi hitta till biluthyrningen. Flygplatsen var stor, men det var bättre skyltat här än det var på Tacoma i Seattle.

Vi fick vår GPS och gick till garaget och hämtade ut vår hyrbil. Den här gången fick vi den bil som vi bokat. Men återigen krånglade GPS:en och det tog evigheter innan GPS:en hittade satelliterna och kunde guida oss till vårat hostel i centrala San Francisco.

Vi hann inte se så mycket av själva San Francisco idag, utan gick och la oss tidigt då vi behövde upp tidigt dagen därpå.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Sjuk hemlängtan
48 veckor sedan
Åter till Dubrovnik
48 veckor sedan
En gråmulen dag
48 veckor sedan
Shkodër och Krujë
48 veckor sedan
Slapp dag... igen
48 veckor sedan