Resealbum: asien langkawi
Visningar: 175
Mpc

så lungt o skönt vi bode

Plats: Langkawi, Malaysia
Bilden tagen: 4 februari 2011
Kommentarer
Av Mpc
24 sep. 2012 11:37
hej jo jag eller vi bruka åka från Kastrup o då kan man välja två bolag Thai are eller Qatar tar man Thai så tar det ca 10 timmar ner o man kan gå upp ur stolen ta sig en promenad i flyget . Qatar åker man till Qatar huvudstaden byter plan då får man sträka lite mer på bena i ca En o halvtimma flyg resa ner dit ta ca 6 timmar det går bra o gå runt i planet ... sen tar man ett annat plan och flyger yterligare 6 timmar ner till bangkok stanar där dag i bangkok återhemtar sig sen vidare ner till kuala lumpur o vidare till langkawi ,,, det kan ta max 4 timmar Det är ett förslag efter som ni är koma till åren o evt inte gillar att sita på flyget hör av dig om det är något annat
Av Bibchen
23 sep. 2012 19:34
Ok, berätta på vilket sätt som är bäst. Vilken årstid är bäst?
Av Mpc
23 sep. 2012 16:28
lång ja men man kan della upp flyg resan
Av Mpc
23 sep. 2012 16:17
ok jag jag vet att du trivs hoss tysken.. Det gjorde vi med syn bra att i år så blir det inte någon utomlasresa..På grund av svärfar gått bort sen svärmor är dement.. Där för vill inte min fru åka bort meren 3-4 dagar högst.. Men det går fler flyg dit *L* har du några bilder där från har har han ändra Om eller är det sig likte.där lungt ? o skönt . sen vad jag vill o ska gör en gång i framtiden är att se burma . vad säger du om det. när åker ni samma tid som innan?samma flyg?
Av Sierra
22 sep. 2012 23:25
I februari flyttar jag in igen för 5:e gången (~_~)
Av Bibchen
22 sep. 2012 19:19
Förstår att vår gemensamme vän "Sierra"/Ulf har rekommenderat detta ställe. Ser underbart ut. (lite för lång flygresa för mig bara).

Res till Langkawi