Stöd Ukraina

Canada2000s svar i diskussioner om USA

Canada2000
Canada2000 säger i H11resghs diskussion "Sinnessjuka flygpriser!? Gbg - NY - San Fran - LA - Gbg ":
Hittat på nätet: Använder momondo cookies eller spårar ni mitt IP för att öka priserna? Nej, absolut inte! momondo spårar aldrig IP-adresser eller använder cookies för att öka priserna. Vi gör realtidssökningar och hittar de bästa priserna som är tillgängliga exakt den sekund när du gör sökningen. Vi har inga avsikter till att höja priserna då vi vill att våra användare alltid ska hitta de bäs...
8 februari 2015 23:07 - Anmäl
Canada2000
Canada2000 säger i Linisens diskussion "Angående vätska i bagage...":
6 december 2013 11:06 - Anmäl
Canada2000
Canada2000 säger i Anna7506s diskussion "Sjukhusräkning ":
Jag säger inte att det ÄR så men det KAN bero på om det är privat vårdklinik kanske och i vissa länder också. Det är lite olika det där tror jag. Mvh
13 november 2013 20:17 - Anmäl
Canada2000
Canada2000 säger i Anna7506s diskussion "Sjukhusräkning ":
Du berättar inte var detta hände eller vilket slags sjukhus det var? Men ni hade väl försäkring när ni reste? Och den räkning ni ytterligare fått verkar inte helt riktig!? Men lite svårt att avgöra på de uppgifter här. RIng ditt försäkringsbolag istället och hör med dem. Kanske de kan kontakta sjukhuset för de ska väl ändå ersätta en del av de utgifter ni haft? Har ni haft kontakt med någon slags ...
13 november 2013 19:12 - Anmäl
Canada2000
Canada2000 säger i Bengtars diskussion "Skakig flygresa i framtiden.":
Fy det låter inget vidare...:( Flög en gång till Indien och då var det stark turbulens i nästan 5 timmar, det var jobbig och då mådde jag nästan dåligt. Inte kul med så stark turbulens. Mvh Eva
9 april 2013 11:20 - Anmäl
Canada2000
Canada2000 säger i Nennas diskussion "Vad finns för mig att göra?":
Finns säkert de som varit där som kan ge bra tips men kan ju börja med att kolla lite själv t.ex. här: http://www.sanfrancisco.travel/ Mvh Eva
28 mars 2013 16:52 - Anmäl
Canada2000
Canada2000 säger i Patrikdas diskussion "Riktigt missnöjd med Ticket resebyrå och SAS":
Jag tycker nog att det är rätt bra att de överhuvud taget ringde och "störde" er under er semester för att meddela denna försening. Är de egentligen inte kundens ansvar att kolla upp ev. förseningar? Eller har jag helt fel? :o Men å andra sidan om nu Ticket visste om detta INNAN ni ens åkte så tycker jag nog Ticket borde ta sitt ansvar och betala det utlägget ni hade för flyget eftersom de inte...
26 mars 2013 13:41 - Anmäl

Sida:123Nästa