Tips på Hua Hin sidan jul/nyår inkl öarna Ko Tao/Ko phangan (boende/sevärt)

Av Hill
24 sep. 2013 17:08
Visningar: 900
Reshjärnan tog öv er trots småbarn :-)
3 veckor i Thailand (12dec-1jan),men denna gång ska en 1 åring ingå i packningen.
Vi var sugna att upptäcka den delen mot Burma , men svårt att få några tips så nu har vi undran om någon känner till några trevliga platser på hua hin "sidan" tips på boende och sevärdigheter som är intressanta att se...
Ev ut till Ko Tao /Ko Phangan
Tacksam om ni har några tips !

mvh
Av Dalpha
4 okt. 2013 04:06
Jag och min familj är bofasta på Koh Phangan och vi stortrivs. Vi har en resort här på ön och vi ser en ökad tillströmning av barnfamiljer. Jag kan varmt rekommendera öns många fina stränder, du bör dock undvika Haad Rin under denna tid, då den har invaderats av festande ungdomar. Annars går det i stort sett att välja vilken den av ön som helst för en lugn och trevlig vistelse.

Återkom gärna om du har några specifika frågor om ön.
Av Hill
6 okt. 2013 19:14
Hej ,
Såg i en annan tråd att ni har ett riktigt fint ställe ... Charm Beach Resort.
Men hur ser det ut med beläggningen ...har ni något rum ledigt omkring 14-20 dec ?
När man kollar med booking.com så finns det plats , men enl nedan så är det fullbokat sedan flera månader .
/ staffna

2013-10-04 04:18Citera |
Dalpha
Se till att boka boende nu, för snart är allt fullt. Vår resort har varit full sedan månader tillbaka. Många boenden har också minimum stay under period så räkna med att ni .................