TIPS hotel, singapore, saigon

Av Vigren
3 okt. 2014 10:36
Visningar: 309
Hej
Jag har försökt kolla hotel men blir bara osäker destu mer jag kollar på vilket hotell jag ska välja.
Vi ska bo 2 dagar Singapore, där har jag hittat Novotel Clarke är detta bra??Eller någon annan kan rek annat??
Vi vill gärna kunna sitta ute frukosten,gym och liten pool men ändå hyfstat pris.

Sen SAIGON, Eden Saigon bra pris och verkar ok...men gärna tips annat eller om detta är ett bra hotel

TACK förvirrad!!!
Av Daquiri
3 okt. 2014 15:01
Bodde på Eden Saigon i juni. Ett mycket bra hotell. Gångavstånd till det man vill se.
Av Mcenroe
3 okt. 2014 16:30
Hej Vigren
Vet inte vad hyfsat pris är. Jag föredrar att bo i Marina Bay området när jag är i Singapore. Det fläktar lite mer där och går fort att ta taxi dit man vill i stan. Sist bodde jag på Fairmont som ligger mittemot Raffles och är sammanbyggt med hotellet The Stamford (de delar bl.a. poolområde). Skitbra. Man får mycket för pengarna.
Tycker,
J.
Av Vigren
3 okt. 2014 16:46
Tack
Ja. Vi vill görna bo nära raffels låter bra!!
Får man använda pool gratis!?
Frukost ingår det?bra?
Av Hawaii
3 okt. 2014 20:55
Har själv bott på ett antal olika hotell i Singapore, men föredrar området vid Singapore River, och även om jag inte har bott på Novotel Clarke så är ju läget helt suveränt! Bodde på Holiday Inn Atrium för ett drygt år sedan, och det var också bra. I samma område men Novotel verkar ha ett ännu bättre läge.
Av Vigren
5 okt. 2014 19:26
Tack för alla tips..
Fairmont såg jättefint ut..lite dyrare än Novotel dock..Ibland har jag hittat latestays sista minuten priser hotel, så man vet ju aldrig.

Nåt mer tips på någon bra i Saigon, ??Annars får det nog bli Eden