Stöd Ukraina

Jennie1s blogg

Torsdag 10 April 2008 - Thailand

Tempelbesok

Pa tisdagen, den 8 april, efter vi varit pa snakefarm. Som ar helt ok men inget man missar om man inte gar dit. Da, tog vi det oblitoriska tempelbesoket. Som ar ett maste vid varje resa, men som valdigt sallan har nagot att tillfora mig. Vi tog Tuk-Tuk till Wat Pho och tro mig det var det basta templet jag nagonsin varit pa, varm rekommendation. Kanske var det for att vi valde att ta en guidad tur och hittde formodligen den basta guiden av dom alla. Han var inte bara varan guide utan utsag sig sjalv till varan personliga fotograf.

Avslutade kvallen pa Mkb, annu ett stor varuhus och gick pa VIP-bio. Innan bion borjade fick vi bal, sedan krop vi ner i skona fotoljer och svepte in oss i filtar, det tog en kvart sedan somna jag. Helena vakte mig sedan sa jag fick se slutet i alla fall, och hon bedyrade att jag inte hade snarkat, bra.

Pa kvallen var det dax att packa kl. nio nastkommande dag borjade resan till Kho Chang, men det orkar jag inte skriva om nu. For det tar san tid nar jag ska sitta och leta efter a, a och o som inte finns... Sen lockar ju badet forstas med.

Sen ar det sa att det inte verkar finnas den minsta teckning pa mobilen har som jag kontaktar familjen om nagra dagar via telefon.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hanoi och Halong Bay
16 år sedan
Solbadar och skraddarbesok
16 år sedan
nattbussen till Hoi An
16 år sedan
vart tog solen vagen???