Detta ar en bland dom vakraste stader jag nagonsin sett..For dom som inte vet ar detta storstaden med sol och badmojligheter. Om man sedan lagger till dom berg som man kan se utanfor staden och oarna uti havet... ja helt underbart...
Det kandes valdigt bra att komma hit, helratt faktiskt. Det varsta ar att vi inte hittat nagon bra shopping, men vi ska ju vara har nagra dagar, sa det loser sig nog.
Hotellet vi bor pa heter Khan Duy (12 dollar), som nagon vanlig sjal fran reseguiden rekommenderat, det tackar vi for. Det blir dock bara 2 natter dar eftersom det var fullt efter det. Och idag har vi varit pa lerbad, helt underbart, det skulle jag kunna gora igen.
Forst fick man bada i lera och efter det "vattenstralemassage", sen var det ca 45minuter i 40 gradigt vatten. Efter det gick vi och satte oss i det konst gjorda vattenfallet och simmade lite i bassangen, ocksa det riktigt varmt vatten, en underbar dag.
Vi avslutade kvallen pa en indisk restaurang och helt i sin ordning som det sig bor nar man ater indisk mat, fick vi vanta pa maten ett par minuter forlange.. Men det var det vart nar jag fick in min Chicken Tikka med pommes och givetvis, Naanbrod:)