Stöd Ukraina

Jennie1s blogg

Söndag 13 April 2008 - Thailand

Gott Nytt Ar!!

Idag har vi varit med om ett riktigt nyars firande har pa Koh Chang, det borjade komma lite anningar igar om vad som skulle ske. Men jag tror nog inte att vi kunde riktigt forsta viden av det. Vi lag och slappade vi poolen lite pa formiddagen och vid lunchtid, skulle vi hitta nagot bra stalle att ata pa. Vi tog forsta basta och medans vi satt och at akte det forbi massor med Pick up bilar, med stora vattentunnor pa och givetvis var bilen full med folk som kastade vatten. Pa gatorna stod det mera folk som kastade tillbaka. Inte en manniska gick tor har idag.

Sa efter lunchen var avklarad gick vi for att bevapna oss, vi kopte inte den storrsta vattenpistolen, men det kanske vi borde ha gjort... Jag vet inte hur lange det tog, men vi klarade oss ett tag ialla fall, sedan var vi genomdrankta fram top till ta, hundra ganger om. Det blandas aven till babypuder och vatten till en liten gegga som man far ditklappat i ansiktet, samtidigt som man onskas Gott Nytt Ar.

Ja, det var en kalasrolig upplevelse att fa vara med om, och vad vi har hor sa fortsatter detta i ett par dagar till. Pa kvallarna verkar det ialla fall ganska lungt, sa man far passa pa att utratta lite da. Nu ska vi ga och ta en Thaimassage, 250 Baht.
Dela med andra:    

Kommentarer
Jennie1 säger:
Jag fixar det, hemma. Nar du minst anar...:)
Postat 2008-04-14 16:43  Anmäl
Tessan1 säger:
Låter jätte kul, skulle vilja vara med!
Kram Tessan
Postat 2008-04-14 09:33  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hanoi och Halong Bay
16 år sedan
Solbadar och skraddarbesok
16 år sedan
nattbussen till Hoi An
16 år sedan
vart tog solen vagen???
16 år sedan
Nha Trang
16 år sedan