Hej Eva!
Vi var på Samos förra sommaren och hittade en liten restaurang som heter Faros
som ligger i Pythagorian.
Väldigt god mat och framför allt en suverän service med jätterolig personal.
Skickar länk till deras hemsida. http://www.faros-samos.com/
Ha en riktigt trevlig resa/Lena