Hej på Dig! Vi ska också åka för första gången till Thailand och även vi ska bo på karon village.
Vi åker den 3 mars och stannar i 14 dagar.
Letar information för fulla muggar på nätet och det verkar finnas något för alla. Hälsningar från Tord o Gunnel.