Thomasrqvist

Kön / Ålder
Kvinna, 41 år
Bor i
Skåne-Tranås
Profilsida skapad
2017-02-26

Aktiviteter  (Skriv kommentar)
Peter_o
Peter_o säger i Thomasrqvists diskussion "New York med 2 åring och 4 åring?":
Du har även ett par statyer runt Conservatory Water i Central Park: HC Andersen och Alice i Underlandet som kan vara värda en titt. Ett speciellt vattenfall finns även i Chelsie Market. Gå in från 9th Avenue mellan 18-19 Street, gå genom hela huset och sedan ner till 14tn Street och ta hissen upp till High Line. Går ni ända upp till 34th Street observera då att man ska lösa en (gratis) biljet...
2 mars 2017 09:25 - Anmäl
Thomasrqvist
Thomasrqvist startar diskussionen "New York med 2 åring och 4 åring?":6
Hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av att åka till New York med barn? Hur gamla var de i så fall och hur gick det? Jag funderar på att ge mig på denna utmaning under två veckor i maj. Ser helst konkreta tips och synpunkter rån er som faktiskt har rest med barn till det stora äpplet.
26 februari 2017 13:52 - Anmäl