Profilsida skapad
2009-06-02
Extremt spontan, social, pratsam, energisk ung dam från Stockholm. Pluggar. Men vi har ju the blessed SUMMERHOLIDAY nu, och DÅ JÄVLAR SKA DET RESAS! Party i Berlin, mer party i London, spa och vandring i Härjedalen, samt Hultsfred redan bokat.
Nu känner jag för att klämma in SLOVAKIEN i schemat.
Va? Tänker du, Slovakien, vad är det och varför ska du dit?
I'll give you three:
1. BILLIG RESA DIT
2. Mysig stad, fina, pittoreska miljöer osv.
3. BILLIGT där, öl åtta kronor, säger allt!
HÄNG PÅ! Men då bokar vi NU! Tur och retur 200 pix, och så drar vi 30 juli! OKEJ? Jag sa ju det!
HÖRES
Stinabacs besökta platser
