Kön / Ålder
Man, 35 årBor i
StockholmRestyp
ÄventyrareSysselsättning
PluggarCivilstatus
SingelBesökta länder
13Profilsida skapad
2007-04-20Drömresmålet just nu Brasilien med samban och de härliga folket!
Ramens besökta platser
Ramen säger till Travellover:
jepp.. rätt bredd så man kan la typ göra vadsomhelst efter den. :D
21 juni 2007 17:29 - Anmäl
Visa liknande (9)
Travellover säger till Ramen:
Okay, låter kul! Jag ska gå samhäll... kommer inte på nåt jag vill bli, då är ju det rätta linjen :P
21 juni 2007 16:38 - Anmäl
Visa liknande (9)
Ramen säger till Travellover:
Ska börja på Scania Industriskola i södertälje... teknik.. själv?
21 juni 2007 00:48 - Anmäl
Travellover säger till Ramen:
Hehe okej, här är det fint fint väder =)
Ska också börja på gymnasiet ! Vilken linje? :P
20 juni 2007 09:25 - Anmäl
Ramen säger till Travellover:
Nah.. de va skit bra på förmiddagen men sen har det regnat rätt länge nu :/
Ska börja gymnasiet till hösten nu :P sj?
19 juni 2007 23:10 - Anmäl
Travellover säger till Ramen:
Japp :D Fint väder hos dej då? Vilken klass går du i?
19 juni 2007 12:29 - Anmäl
Travellover säger till Ramen:
OK, låter kul! Ja det va jättekul =D Stranden var helt perfekt typ, och party var det gott om.. OM man är ute efter det alltså!
17 juni 2007 21:38 - Anmäl
Ramen säger till Travellover:
Blir som sagt tyskland om några veckor sen Frankrike senare i höst typ..
Hur va Bulgarien då?
16 juni 2007 17:45 - Anmäl
Travellover säger till Ramen:
Jag har redan varit i Bulgarien för en vecka sen, så jag vet inte om jag ska resa ngt mer! Du då? =)
16 juni 2007 14:48 - Anmäl
Ramen säger till Travellover:
Okej :P
Värmen skulle sitta fint enligt mig men man vill ju helst ha en bra beach oxo :D
Ska du åka någonstans nu på sommarlovet da?
16 juni 2007 12:42 - Anmäl
Travellover säger till Ramen:
Hehe okej, jo jag har varit i Barcelona och Costa Brava, men jag gillade det inte så mycket. Det var för varmt, och stranden var inte så fin..!
15 juni 2007 15:10 - Anmäl
Ramen säger till Travellover:
njaaa.... Teneriffa... men ja räknar de knappt som spanien även om det tillhör...
Skulle dock gärna åka dit, har du varit där?
15 juni 2007 00:31 - Anmäl
Travellover säger till Ramen:
Hehe okej. Har du varit i Spanien någon gång?
12 juni 2007 16:26 - Anmäl
Ramen säger till Travellover:
Ja, var typ i utkanten av Berling för några år sedan, var bara en snabb visit så vi va inte runt så mycket i själva staden, men den verkar trevlig =)
12 juni 2007 13:34 - Anmäl
Travellover säger till Ramen:
Hehe okej, jag håller med. Tyskland är ett bar land som har mycket att erbjuda. Berlin är faktiskt en stad som jag gillar, har du varit där?
12 juni 2007 09:58 - Anmäl
Ramen säger till Travellover:
hmmm.. svårt asså! man kommer ju inte riktigt ihåg dom länder man va i när man va mindre..
Men typ Tyskland har vi åkt ganska många gånger nu dom senaste åren och bara vädret är bra när man är där så är det ett jäkla schysst land!
Sj?
11 juni 2007 20:00 - Anmäl
Travellover säger till Ramen:
Okej, jag tyckte det var mysigt med alla gränder. Men alla tycker ju olika :P Vilket är ditt bästa resmål då?
27 april 2007 17:54 - Anmäl
Ramen säger till Travellover:
Det var ju inte speciellt mycket att se där egentligen... trånga gränder o sånt :P
Visst staden är byggd på pålar vilket är häftigt och den stora kyrkan var också väldigt maffig.. men ananrs var det ganska tamt.
27 april 2007 17:38 - Anmäl
Travellover säger till Ramen:
Ja, jag tycker att det är fantastiskt vackert där. Men varför gillade du inte det?
22 april 2007 12:27 - Anmäl

