Aktiviteter

Ramen
Ramen säger till Travellover:
jepp.. rätt bredd så man kan la typ göra vadsomhelst efter den. :D
21 juni 2007 17:29 - Anmäl
Travellover
Travellover säger till Ramen:
Okay, låter kul! Jag ska gå samhäll... kommer inte på nåt jag vill bli, då är ju det rätta linjen :P
21 juni 2007 16:38 - Anmäl
Ramen
Ramen säger till Travellover:
Ska börja på Scania Industriskola i södertälje... teknik.. själv?
21 juni 2007 00:48 - Anmäl
Travellover
Travellover säger till Ramen:
Hehe okej, här är det fint fint väder =) Ska också börja på gymnasiet ! Vilken linje? :P
20 juni 2007 09:25 - Anmäl
Ramen
Ramen säger till Travellover:
Nah.. de va skit bra på förmiddagen men sen har det regnat rätt länge nu :/ Ska börja gymnasiet till hösten nu :P sj?
19 juni 2007 23:10 - Anmäl
Travellover
Travellover säger till Ramen:
Japp :D Fint väder hos dej då? Vilken klass går du i?
19 juni 2007 12:29 - Anmäl
Ramen
Ramen säger till Travellover:
Alright.. de låter najs :D
18 juni 2007 18:17 - Anmäl
Travellover
Travellover säger till Ramen:
OK, låter kul! Ja det va jättekul =D Stranden var helt perfekt typ, och party var det gott om.. OM man är ute efter det alltså!
17 juni 2007 21:38 - Anmäl
Ramen
Ramen säger till Travellover:
Blir som sagt tyskland om några veckor sen Frankrike senare i höst typ.. Hur va Bulgarien då?
16 juni 2007 17:45 - Anmäl
Travellover
Travellover säger till Ramen:
Jag har redan varit i Bulgarien för en vecka sen, så jag vet inte om jag ska resa ngt mer! Du då? =)
16 juni 2007 14:48 - Anmäl

Sida:123Nästa