Hejsan :) Vi va där i 2 veckor i April i år! Fast vi bodde på ett 5-stjärnigt hotell åså. Jag vet inte riktigt vad det finns för billigare möjligheter faktiskt! Men jag vet att det finns massor med Hotell på ön, både stora och små! Så de ska nog inte vara så krångligt :) Det är rena paradiset där iaf!! Otroligt vackert!