ja ok, men det är i början på september jag vill åka :o)uttryckte mej lite fel....vill också se de länderna! tänkte bara vara borta till nyår dock, sen börjar jag skolan, (förhoppningsvis), vad är du för en restyp då? jag vill inte planera så jättemycket... tror man kommer på längs vägen=) när man träffar folk o så som kan inspirera... jag vill ha lite av varje, storstäder, landsbygd, kultur, är d... »