Profilsida skapad
2006-03-08
Hello hej!
Nu har ni kommit till Sandra! Och jag är (inte japan - men jag gillar att fotografera!) en rastlös själ som inte behöver vara särskilt länge på samma ställe förrän det börjar krypa i kroppen av en märklig längtan bort.
Hittils så har jag varit två omgångar utomlands och jobbat. En sommarsäsong som hotellentertainer/clown på Mallorca och en vintersäsong i kafeét och som Receptionist på ett högfjällshotell i Norge. (Tjäna pengar)
Nästa tanke rör våren 2007. Är sugen på att göra en riktig långresa med allt vad det innebär av sol och dyk, slacking, äventyr och kulturkrockar.
Om någon är intresserad så hör gärna av er till mig. Rese-sällskap vore ganska trevligt efter två resor gjorda på egen hand!
Tack och hej!
/Sandra S, Göteborg
Mcfis besökta platser
