Ja,inga problem, fast jag tar ju bara med mig så mycket som är tillåtet, dvs 250 gram/person. Sedan beställer eller köper jag i Thailand om jag behöver mer.
VIlle bara kika ska åka i mars och tänker denna gången bara ha med mig handbagge. Brukar alltid lägga in stockarna i väskan man checkar in. Någon som haft det i handbagaget ? Tänker då genom security checken.