Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Lalita
Lalita säger om sin bild:
Det var i Richikech i Himalaja.
3 september 2008 23:45 - Anmäl
Kustaffe
Kustaffe säger om Lalitas bild:
Taj Mahal är verkligen vackert, glad för att jag varit där
3 september 2008 22:59 - Anmäl
Kustaffe
Kustaffe säger om Lalitas bild:
Var är denna bilden tagen?
3 september 2008 22:56 - Anmäl
Lalita
Lalita säger om sin bild:
Hej, Ellismelis. Om du opptäker nogåt fil som jag skriver, förlå jag är inte svensk, men jag försöker. Jag var i Indien med en spesielt grupp med våran magister. Han ville visa oss något spesiellt. Vi fick åka rund i norra Indien. Delhi-Jaipur-Udaipur-Pushkar-Rishikech-Varanasi-Delhi. Det var massa upplevelser som vi fick när vi åkte med utthyrd buss. Vi besökte massa olicka palatser, byar med fol... »
29 april 2008 23:04 - Anmäl
Ellismellis
Ellismellis säger om Lalitas bild:
Finns det någon stans i världen som jag vill åka till så är det Agra. En dag kommer jag dit, det vet jag. Skulle du inte kunna lägga till lite information på dina bilder? det vore kul tycker jag, att få veta var dom är tagna etc. Hälsn. Ellis
28 april 2008 21:54 - Anmäl
Lalita
Lalita säger till Tretjak:
O, men hej. CSKA var min favorit lag, jag saknar väldig mycket Xarlamov, men jag röstar på dig!!!!!
22 februari 2008 20:48 - Anmäl
Lalita
Lalita laddar upp bilder:5
44 nya bilder
14 februari 2008 23:44 - Anmäl