Profilsida skapad
2006-05-14
Jag lever för att få resa!!! Finns det nåt roligare!? Har alltid en plan för en resa nånstans ut i världen. Nu den sista tiden har det blivit lite kortvarigare resor till bl a diverse storstäder men oxå nån lite längre vintersemester i nåt exotiskt land. Ses där ute! Ciao
Lalinas besökta platser
