Ja vad skall man säga här när man blir påhoppad här att tagga ner med Thailandstipsen. Jag hjälper bara till med det folk frågar efter. Hoppas allt är bra med dej, så som det nu kan vara.
Skulle bli hjärtligt glad att få en röst ifrån dej !
Jag spånar på en resa till Tobago som skall var den finaste & lugnaste ön i Karribien. Om resan blir av kommer lite härliga bloggtips som alltid.
Har få... »