Spännande och roligt att Reseplanerara. Nästan halva nöjet 😀. Vi har också bokat resa till FL. Vi flyger med BA i slutet av oktober och hem mitten av November. Hoppas på bra väder. Vi har tre barn 10,8, & 3 och ska vara borta i tre veckor och kommer landa på strax över 40’. För tre veckor. Flyg till Miami runt 18’, bilhyra 4,5’ sen runt tusenlappen/natt för boende.
Jag googlade nästan ihjäl mig...