Profilsida skapad
2009-12-14
Hej jag är en singel kille på 25 som gillar att resa.. har dock inte hunnit resa så mycket och tänkte försöka ta igen det nu.. valet på vilken restyp jag är var svårt för jag gillar det mästa. men antar äventyrare passar bäst.
Hurruhurrus besökta platser
