Kön / Ålder
Kvinna, 45 årProfilsida skapad
2018-03-24Aktiviteter (Skriv kommentar)
Smaragden säger i Anneliea81s diskussion "Gardasjön med barn":
Håller med ovanstående! Malsecine var otroligt vackert! Fina matställen i gränderna vid vattnet där vi åt olika sorters musslor de kvällar vi var där. Bra att bo på den sidan av sjön för då får ni solnedgångarna. Om ni vill göra annat än att bada så rekommenderar jag kabinbanan upp på berget (gångavstånd från stan/byn). Trevlig vandring som man kan göra i längd som passar barnen.
25 mars 2018 16:35 - Anmäl
Visa liknande (1)
Gunillad säger i Anneliea81s diskussion "Gardasjön med barn":
Jag skulle välja Malcesine och bo precis norr om stadskärnan, för där finns strand.
Mer tips om var man ska bo vid Gardasjön hittar du här:
https://4000mil.se/index.php/var-ska-man-bo-vid-gardasjon/
25 mars 2018 09:52 - Anmäl
Anneliea81 säger i A_gren77s diskussion "Österrike i sommar - vart?":
Hur har det gått för er, bestämt ngt?
Vi ska bila i sommar med våra barn 5 och 8 år. Vi ska till Kroatien men vill gärna stanna till i Österrike. Bilade 2015 men körde bara igenom Österrike förutom en natt med en mindre promenad. Vill gärna stanna till några dagar. Väldigt vackert landskap.
24 mars 2018 19:29 - Anmäl
Anneliea81 startar diskussionen "Gardasjön med barn":2
Hej
På väg hem från Kroatien tänkte vi stanna till ett par dagar vid Gardasjön.
Kan inget om detta ställe men har ju sett bilder och hört talas om det.
Vi har två barn som då kommer vara 5 och 8 år
Var tycker ni vi ska stanna?
24 mars 2018 19:19 - Anmäl


