Aasesofie

Kön / Ålder
Kvinna, 12 år
Profilsida skapad
2013-01-28

Aktiviteter  (Skriv kommentar)
Maweric
Maweric säger till Aasesofie:
Hej Aasesofie Ja du måste ha en del sprutor, gula febern, utan den släpps du inte in i landet, hepatit a och be är ett måste, och i övrigt är det bra om du tar en kolera kur, den är ju inte i sprutform, utan du dricker det. Om du ska gå ut själv, så är det nog inga problem, men det ska du aldrig göra på kvällen då det är mörkt, då kommer du med all sannolikhet att råka illa ut förr eller senare, ... »
28 januari 2013 19:39 - Anmäl
Aasesofie
Aasesofie säger till Maweric:
Hei Maweric jag är från Norge men bor i stor Stockholm Skal rese tii Acrra i Ghana i juni for 2veckor. Måste jag ha några sprutor eller visa,.Skal bo hos en fam.som är därfra. Kan jag som vit gå i affärer själv. Hur er prisene der med eu. Tack på forhånd.mvh Aase-Sofie
28 januari 2013 11:32 - Anmäl