Malaysia - Borneo - Singapore

Resealbumet skapat av: Hanglapp
16 juli 2008
Visningar: 85
Jaha, då är det snart dags för familjen att åka ut till Arlanda för direktflyg till Kuala Lumpur. Avresa 18/7-08. När jag sökte information på nätet så var det en hel del frågor som inte blev besvarade och jag får se om jag orkar och kan skriva en liten reseberättelse så andra kan dra nytta av våra erfarenheter. Är i a f min ambiton. Men vilken kategori? Det blir en blandning av mycket men för oss är det ett äventyr, så jag kör på det.

Att boka flyg, hotell, båt osv för 5 personer via nätet är inte alltid så lätt då de flesta alternativ är för 2 personer och möjligen 1 barn under 13. Våra barn är alla över 13 så de är "vuxna". Inte billigt... Återkommer senare med lite priser. Om jag törs summera den här semestern, vi får se.
Packade min ryggsäck imorse. Blev inte mycket... 2 t-shirt, lite underkläder, badbyxor, shorts, 2 necessärer, en med toalettartiklar och en med sjukvårdsmateriel mm. Mobil, liten kamera, några spännband, 4 böcker, pass o biljetter. Allt annat får inhandlas i KL, typ regnkläder, sandaler, cyklop, filmkamera, handduk m.m.
Kategori: Äventyr