Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Anderslindb
Anderslindb säger till Szinem:
Tack för kommentaren. Det låter så härligt med din utflykt. Anders
2 maj 2010 21:46
Szinem
Szinem säger om Anderslindbs bild "Motiv med vackra moln":
Underbara bilder. Har själv varit ute i helgen med vår husbil i Tosteberga. Ligger mellan Kristianstad och Karlshamn. Skånes skärgård. Har haft det helt underbart.
2 maj 2010 18:02
Anderslindb
Anderslindb säger till Szinem:
Tack för att du gillar mina bilder. /Anders
15 februari 2010 21:09
Szinem
Koh Lanta 28 jan - 4 febr. 2010
Szinem säger om Anderslindbs album "Koh Lanta 28 jan - 4 febr. 2010":
Dina bilder är helt underbara Anders Längtar till Thailand igen
15 februari 2010 19:30
Szinem
Szinem säger om Esseldes bild "Min första arbetsplats":
Vilket fint hus. Jag är nyfiken på vilket år det var.
15 februari 2010 19:23
Szinem
Szinem säger till Banphe:
Tack. Vi skulle vilja besöka båda platserna så då får det bli Bangkok också nästa gång. Hälsningar Szilvia
27 januari 2010 21:23
Malla_
Malla_ säger om Szinems bild "Pannkaka":
Mums....
26 januari 2010 15:30
Banphe
Banphe säger till Szinem:
Tigertemplet - Wat Pha Luang Ta Bua ligger 38 km nordväst om Kanchanaburi, bron över floden Kwai.
25 januari 2010 01:35
Szinem
Szinem säger i Sussiperssons diskussion "Kata Beach i mars":
Hej Sussi Ni måste absolut besöka Phuket Zoo. Tre föreställningar med apor, elefanter och krokodiler. Lagom att komma dit vid 9,30 så hinner ni se alla föreställningar. En annan sak som ni måste absolut göra är att åka upp till Budha templet som man håller på att bygga. Vi tog en taxi (ej hotellet) och betalade 1000 bath och han körde oss till Budhatemplet och väntade på oss, sedan körde h...
24 januari 2010 21:26
Szinem
Szinem säger i Lillams diskussion "Glasögon och linser på Phuket??":
Hej Det är jättebilligt med glasögon och du behöver inte veta styrkan. Du undersöks precis som hemma i Sverige. Min mans glasögon gick sönder två dagar innan vi skulle åka i december och på julafton gick vi in till en optiker i Kata. Eftersom det var så billigt så köpte jag också ett par glasögon med den senaste progressiva metoden. Min man tog en Prada båge och jag en Vogue. Mýcket under ha...
24 januari 2010 21:02